Reklamacje
Reklamacje
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację – najlepiej na adres e-mail: sklep.welonek@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Sienna 9, 70-542 Szczecin.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
– szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
*W przypadku reklamacji pomp oraz filtrów prosimy o dokładne oczyszczenie urządzenia oraz wysuszenie go przed wysyłką. Odesłanie brudnego towaru wiąże się z odrzuceniem reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz kopią dowodu zakupu ( paragon, potwierdzenie złożenia zamówienia lub inny dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie) prosimy odsyłać na adres:
Firma Handlowo Usługowa Dariusz Marczuk
ul.Sienna 9
70-542 Szczecin
tel. 668634207
z dopiskiem „REKLAMACJA”.
Formularz reklamacyjny do pobrania w pdf