Reklamacje

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację – najlepiej na adres e-mail: sklep.welonek@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Sienna 9, 70-542 Szczecin.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

– szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

*W przypadku reklamacji pomp oraz filtrów prosimy o dokładne oczyszczenie urządzenia oraz wysuszenie go przed wysyłką. Odesłanie brudnego towaru wiąże się z odrzuceniem reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz kopią dowodu zakupu ( paragon, potwierdzenie złożenia zamówienia lub inny dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie) prosimy odsyłać na adres:

Firma Handlowo Usługowa Dariusz Marczuk

ul.Sienna 9

70-542 Szczecin

tel. 668634207

z dopiskiem „REKLAMACJA”.

Formularz reklamacyjny do pobrania w pdf